jag var sötast, galnast och roligast när jag var liten!

Hejsan!
Mamma rotade fram nåra gamla klipp från julen då jag var typ 3 - 4 år. Och gud vad jag trodde på tomten då alltså! Jag pratade med honom och sa typ " om du går kommer ja bli ledsen, och min syster är glad att hon får paket " och massa annat, och så fort han sa : ett paket till Amanda, så sprang ja fram och tog det i från honom! Och jag sjöng Mamma mia med en låtsas gitarr!  typ så här " mamma mia, sherea goaa shagain mamma, shai can ai reshist ya " gud alltså! Och massa videos från gamla jular då jag fått jätte många paket och jag skulle alltid öppna en i taget! Sen klädde jag ju ut mig till Pippi! Och sjöng " här kommer pippi lån struuuuuump! "

Jag tycker att det var sjukt kul att titta på dom! Men nu ska jag baka köttbullar! juligt juligt!

Postat av: evelina

dom vill ja seeeeeeeeee :)) <3

2009-12-25 @ 22:38:14

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback