julshopping med ebba idag ! <3

Hejsan alla glada!
Idag har jag varit med Ebba och julshoppat! Vi har köpt sjukt mycket saker! I alla fall, vaknade typ vid 10 eller nåt, visst är det fett bra att Erik vann ? Röstade på honom ! :) ahaha i alla fall, sen ringde ebba o ja träffa henne på busshållsplatsen, sen fick vi vänta skit länge på bussen. Sen när vi kom fram gick vi runt överallt.. ja köpte massa julklappar o Ebba med, tror Ebba köpte mer än jag.. Men men.. har faktiskt bara en julklapp kvar nu! Bra va? haha i alla fall, vi va där i typ 5 timmar o bara gick runt o köpte o allt! Sen satte vi oss på barista o fikade. Sen gick vi in på mediamarkt, vi va där inne i typ 20 minuter för det var fullt me folk , vi kollade på mini datoroer ! Sen när vi skulle gå till busshållsplatsen igen så snöade det! haha det är så mysigt!
Och nu när ja kom hem så har vi satt upp julgranen och fixat allt och lagt nåra julklappar där, de är så julstämning här! Och vi ska äta god middag och bara mysa!

Imorgon kommer jag inte hinna blogga så mycket för jag är på tävling! Wish me good luck! <3
puss på er! <3



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback