Lördags + söndags

Tja alla som är som jag ,alltså väääldigt trötta!
Nu ska jag berätta lite vad som hänt. I lördags kom Mika och Anna vid halv sex. Då öppnade vi ett varsitt paket, jag fick en body shop kräm, en tvål, en bok och en skrubb sak :D Sen gick vi ut och åkte pulka,haha det var sjukt kul alltså! Sen gick vi in och dushade och badade bastu, och fick varsin ansiktsmask, jag fick choklad ofc! hah, sen åt vi middag, sen gjorde vi massage, sen åt vi glass, sen gick vi ner och kolla på film och åt godis , chips och popcorn. Sen bytte vi film till SATC och kollade på den, den var slut vid kanske 2. Sen snacka vi typ i nåra timmar, sen somna vi sent! Sen vaknade vi vid halv 10 och gick upp och åt frukost, sen packade vi Mikas saker, och sen skulle Mika iväg och träna, då kolla jag och  Anna på WildChild :) haha den va braaa! Sen så åkte vi pulka, sen drog vi till ishallen och kollade på nåra killars ishockey match, alltså i våran klass, typ danne, simon, david, olle och nåra till, vi träffa Filip där också, så vi stod med honom, dom förlora men dom ägde ändå! Sen drog vi hem, och så skulle Anna hem, sen va ja så trött, så ja somna i soffan, sen mådde jag fett konstigt.. sen somna jag typ vid 1 igår också..

Kollade på en dokumentär om tsunamin, det är helt sjukt att det händer, och att så många förlorar så många som står än nära, jag förlorade också en vän i tsunamin. de är sjukt.

Men nu har jag ingen lust att skriva längre. puss

Postat av: luckeboi

sv; Okej, här är allt riktigt bra. Kallt så satan men ;)

2009-12-21 @ 15:03:07
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Maja Johanson

Hallå där! Jag har några frågr till dig, om de är ok, jag kör på iaf.

Va du me i tsunamin?

Va hette din kompis som du förlorade( sorry för sista frågan, men jag är väldigt nyfiken av mig och jag frågar verkligen inte för att såra dig.

du får Ha de bra Amanda

Pusspådig kram Maya

2009-12-28 @ 18:07:58

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback