MIN KAMERA ÄR TYP DEN BÄSTA SOM FIIIIINNS!!!!


haha bild på mig från imorse.. sööötis jag är!
Hejsaaaaaaan!
Idag har jag gjort mycket! Jag hade typ inget att göra imorse, så ja ringde till Nea.
Så drog vi till forum och shoppade loss! Jag köpte sjukt mycket, för jätte bra priser helt seriöst!
Köpte väääärldens bästa skor, fick 500 kr rabatt på dom, då kostade dom bara 1500 :D bra va?`
Sen när jag kom hem så kom Camilla! Och lämnade en julklapp, en liten påse, eller inte påse men en sak man kan ha saker i, ett nagellack och världens finaste halsband där det står " I love you ".
JÄTTE FINT! Och Nea haha, hon köpte upp hela sitt presentkort på H&M , haha <3
Imorgon ska jag väl åka och shoppa igen ? Meee like! <33
Ska nog visa lite med min underbara nya kamera på vad jag har köpt idag! Och vet ni? Jag fick ett par underbart snygga jeans från Nea idag! du äääääger! <33
PUSS <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback