tisdag den 29 december

TJOOO!
Alla glada och goa läsare!
Idag vaknade jag vid 9, men jag orkade inte gå upp så jag gick och la mig igen.. konstigt va? :D
I alla fall, idag har jag inte gjort så mycket, jag har städat mitt rum, och jag lovar , det tar långt tid! Men när man sätter på Michael jacksons låtar högt i mitt rum så går det foooort! PLUS  att då får man se mig dansa! :) haha i alla fall , sen åkte jag och pappa och handlade, sen åt vi lunch, och sen gick ja på träning, och nu är jag hemma! det var ganska jobbig träning, men det gick super för mig! Ikväll ska jag och sister kolla på Leaglly blonde eller hur det stavas, har sett den tusen gånger! Ulli, Sofia och Marre, kommer ni ihåg när vi satt och kollade på 1 : an och 2:an ? då när ni sov över ? hah det var bääst!
Aja, puss på er! <33

Snoop dogg ft. The dream - gangsta luv

dagens outfit.
linne från gina
tights från h&m
kofta från mamma! :D <3

Postat av: JESSICA

bra låååt=)

2009-12-30 @ 11:01:05
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: Marlene

Såklart att jag kommer ihåg! Vi hade det BÄST! :D

puss <3

2009-12-30 @ 11:03:39
Postat av: Anne från anneliscious.

sv: Det finns ju många andra M.J - bloggar också :)

Har du lite funderingar kring vem jag är ? Då är det dags att fråga dom nu ;)

2009-12-30 @ 12:08:21
URL: http://memorytokingofpop.blogg.se/
Postat av: amanda

Marlene : Hhaha jaa , det hade vi verkligen! Måste göra om det!! :D <333

2009-12-30 @ 13:06:21
URL: http://akeii.blogg.se/
Postat av: Marlene

jaa det måste vi!!!!! :D puss <3

2009-12-31 @ 13:19:35

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback