det är faktiskt inte kul!

Jag är hysterisk! Mamma sa att jag inte skulle träna på grund av sprutan och för att jag har sjukt ont i armen och jag började böla och la mig ner på marken och skrek att jag ville träna, men vet ni va?
Jag ångrar inte att jag inte åkte till simhallen , för vet ni hur dåligt jag mår nu ?

Armen värker, huvudet dunkar och jag känner mig allmänt trött och allt! Dumma spruta, antar att det är biverkningar!

Men jag får i alla fall sova ut i morgon! Jag börjar 20 i 11 imorgon :P
 Men ha DET SÅ BRA, jämfört med mig i alla fall..............................
pussi <3


Postat av: NOESCAPE

sv: Tack för din röst! (;

Händer hos dig? :D

2009-11-12 @ 16:39:31
URL: http://noescape.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback