Fest ! :D <3

Hejsan!
Förlåt för sjukt dålig updratering! Igår hade vi fest, det var sjukt roligt tycker jag! Jag skulle gjort mig i ordning med Ebba, men hon blev sjuk. Så jag ringde till Nea, och såklart gjorde vi oss i ordning tillsammans! Först gick vi hem till Nea, och valde skor, och packade och valde olika saker. Sen gick vi hem till mig, där dushade vi, och sen åt vi middag, sen föna vi håret och lockade och vofflade håret, sen sminka vi oss och satte på oss kläderna! Och det tog... 4 timmar! haha. Men i alla fall, jag och Nea kom dit lite 3 minuter senare än när det börjat, och ute i hallen hör vi redan att hela lokalen dunkar! haha, så gick vi och så dansade nästan ingen! :O
Så vi dansade skit mycket, och hoppade runt. alltså, jag orkar inte precis berätta allting, men det var skit kul!
Och dj: sarna var skit bra, och snälla!
haha, men ja ska ladda upp lite bilder! Så lägger ja upp dom sen kanske.
Pussi <3

Postat av: Amanda

Sv: ok vad bra :)

vad tycker du om pepparkakor då?

från 1 - 10??

2009-11-29 @ 10:25:04
URL: http://beyonceglitter.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback