Nu har jag vaccinerat mig mot svinis!

Hej!
Idag i skolan har jag vaccinerat mig mot svininfluensan! Åh ruggig stämning var det i lärar rummet, vi fick sitta och vänta där, medans det fanns 3 stycken sköterskor som skulle spruta in allt i oss! Jag fick sätta mig ner på en stol och inne i rummet fanns det 2 tjejer, den ena tjejen höll på att göra i ordning sprutan och den andra tjejen frågade massa frågor om olika saker. Ena tjejen som hade en rosa klänning på sig , tar tag i min arm och slår på den och sen säger hon " de här kan stickas lite " och jag känner verkligen att det sticks! Och jag är ur usel på att vara lugn när det gäller sprutor så jag spänner mig, de skulle jag inte gjort, jag kände att det gjorde ont , riktigt ont, jag har inte fått nåra jätte biverkningar av detta än, men jag är säker på att jag kommer få! Jag har lite ont i huvudet faktiskt.
Men nu kan jag inte bli sjuk! Men jag måste ta en till spruta om 3 veckor :S:S !!!
haha men i alla fall, jag ska vila min arm, för den värker lite.. så jag ska inte träna!
Men men.. jag bloggar mera senare!
puss påer!

vem älskar inte sprutor? ....... HAHA

Postat av: alexadnra

följa varan på bloglovin :)?

2009-11-11 @ 15:39:34
URL: http://byalexandra.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag älskar sprutor! :D Har också vaccinerat mig mot svinisen! :D Jag älskar förresten ditt namn! x) ^^

2009-11-11 @ 15:51:41
URL: http://minlillavard.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback