Amanda hissar och dissar.

- Michael jackson! Jag måste bara få hissa honom, för allt han har gett till världen, alla barn han har räddat och hans musik. han är bäst!

-Hösten! Vad är inte bättre än att hösten? Det blåser och är kallt men man kan sätta på sig varma kläder och sätta sig och dricka varm choklad eller nåt annat och bara mysa!

- Hörlurar/ headset! Det finns typ inget bättre än det. Om du lyssnar på musik och så typ går du samtidigt så ramlar hörlurarna alltså dom där man stoppar in i öronen ut, det är jobbigt, det är lättare med headset!



- För små skridskor! Det är det värsta som kan hända när man ska åka skridskor! Jag kommer ihåg en gång hade jag för små, och mina tår tröcks liksom ihop och samtidigt hade jag inga sockor så mina tår blev till is och jag fick sitta och hålla dom i varmt vatten på lektionen !

- Slitna hårförlägningar! Det är bara så fult, speciellt när de är blont och slitet det utstrålar : fjortis! DISS!

- Anonyma läsare! Ni vet när man får elaka kommentarer från en " anonym " ? det är så fegt, för man har ju liksom ip numret, man vet redan vem det är , och de är fegt att inte stå för de man tycker om man skriver nåt dumt!


Postat av: Pernilla

Men jag vet att du kan om du vill! :) Bara du har viljan till det. Börja nu när du är ung med att kolla runt lite. Det är alltid bra! :D

2009-10-21 @ 11:31:08
URL: http://nillevilla.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback