Därför har jag inte bloggat så mycket

Jag är verkligen jätte ledsen att jag inte har updaterat så mycket på typ 3 dagar.
 Men jag har också ett annat liv en bloggen, jag hinner inte alltid med att skriva varje dag och ibland mer än bara ett inlägg. Jag vill också kunna sitta och kolla på tv med min familj istället för att direkt när jag kommer hem sätta mig framför datorn och skriva och blogga och göra massa designer. Jag vill inte sitta vid datorn från det att jag kommer hem från skolan och sen sitta där tills jag har träningen sen gå på träningen och sen komma hem, äta middag och sen sätta mig vid datorn igen. Jag tycker att det är jätte kul att blogga speciellt när man får mycket kommentarer! Jag har ganska många läsare, tycker jag, alltså inte lika mycket som alla andra som är " kända" eller så men jag har så att det räcker, och jag vill kunna skriva varje dag, men när jag sätter mig vid datorn kommer jag inte loss för att det är så många som bombar mig med design frågor och jag måste göra massa designer till folk.

Egentligen har jag ingen anledning till att skriva det här, för ni bryr er säkert inte, men jag ville ändå göra det, så nu vet ni varför jag inte bloggar så mycket ibland. Och ibland kan det vara för att jag är borta och så, det är någon gång då och då jag aldrig hinner blogga. Jag har haft bloggtorka och till och med tagit en bloggpaus för att jag inte haft nåt att skriva, det ända jag skriver om är min dag. Ett inlägg varje dag.
Nu vill jag att ni ska skriva vad ni tycker att jag ska skriva om? Förutom mitt liv och så.
Dessutom funderar jag på att skaffa lite kategorier!

FÖRLÅT alla som har lagt ner sin tid på att läsa det här!

Idag hände inget speciellt i skolan, vi hade spanska, slöjd , matte, och svenska. Nu ska jag vara pålitlig och fixa med bloggen! Jag måste verkligen börja göra det nu!Så vi hörs senare!

Och dessutom ska jag få mamma och åka och köpa halstabletter till mig, jag har jätte ont i halsen!? konstigt, brukar aldrig ha ont i halsen! Jaja men jag bloggar mera senare!
pussar från mig!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback