Heja Craaaiig!

Tjena !
Kom hem ganska nyss, sista lektionen var spanska, de gick ganska segt, kändes som om klockan stod på samma punkt hela tiden! Men till slut sa läraren att vi slutade!
Idag blir det träning! Var tvungen att plugga sjukt mycket igår med SO! :O
I alla fall, vet ni, jag är inte nöjd med min design .. så jag kommer göra om den igen.. hehe lite jobbigt att hålla på att skriva om det men men ..

Jaja, idag jobbade vi med fredspersoner typ, vilka som har gjort saker för världen och världens barn och massa saker! Jag och min grupp fick Craig Kielburger! Han har räddat massa barn från slaveri och barnarbete, och han började att kämpa mot alla när han var 12 år! Och han har skickat över 200 000 paket med skolmatrial och hälso saker till barn för över 70 miljoner kronor!



Cool bild va? haha <3
Dagens låt kommer också nu! Längesen eller ? neej, lägger upp musik hela tiden ju!


Kesha - Tik tok


Postat av: Elise

hahahaa våran grupp e ju baraa bääst!! <33

2009-10-14 @ 15:45:17
Postat av: Amanda

Hha ja eller hur !

2009-10-15 @ 14:54:52
URL: http://akeii.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback