lite fakta.

Vilken svordom använder du mest? fan :)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? jag har ingen , mamma väcker mig ;)
Var köper du dina matvaror ifrån? Hemköp, vivo :P
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? De beror på :P
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ny kamera, eller hörlurar.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? japps :D
När var senast någon stötte på dig? igår :P
Vad åt du till middag senast? Potatis med kött :P
Kan du vissla? hah jaa !
Tittade du på tecknat när du var liten? japp!
Äger du några popband t-shirts? aa ;D
När flög du senast? Hem från thailand i somras :D 12 timmar :P
Pratar du några andra språk? Japp!
Har du gråtit offentligt? aa ..
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? nej inte just nu.
Vad har du med dig in på bion? Popcorn, läsk och min väska och mej själv :D
Vad har du för väder? what ? :S
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? ehm ..
När sov du senast på golvet? förra helgen tror jag :D
Vilken är din favorit drink? haha
Gillar du din boendesituation? aa
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 3
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nej, går bara till skolan, sen träning :D
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? haha nej :P
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 13 :D
Tror du på liv på andra planeter? nej eller ja vet inte ..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? kom igen ?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? haha neej! jag har höjdskräck!
Tycker du om att krama folk? jag ÄLSKAR att krama folk :D
Äger du en digitalkamera? jag ägde.. den gick sönder 2 gånger .
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Malin åkerman och nåra till :D
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ahaha aa ibland ;)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej ..
Är du mörkrädd? nej :)
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, nagelfil, nycklar :P

Hur bor du: I en villa
Brukar du komma i tid: jaappp
Hur lång är du:  1,59
Kan du laga mat: aa, jag kan laga tacos också!
Vad jobbar du med/pluggar du: skola ..
Vad har du på dig just nu: en tunika, ett skärp, strumpbyxor :D
Har du någon fobi: BLOD!
Hade du en bra kväll igår: Japp!
Vilket är ditt senaste inköp: jag kommer inte ihåg..
Din favoritdryck på morgonen: äppeljuice :D
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma och pappa :D
Har du sovit i din egen säng inatt: jaa såklart haha :D
Vad hade du sönder senast: ett nyckelband :P
Vem snackade du med senast: pappa :P
Varm favoritdricka: varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: äppeljuice!
Alkoholhaltig favoritdricka: ....
När gjorde du senast något riktigt dumt:
ja du ..
Saknar du någon just nu: aa :D
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vara sjukt jobbig, klänga och prata högt och snabbt.
Någon jag stör mig på: anonym läsare
Intressen: simning, kompisar, dans :D
senaste person du kramade: många olika :D om de inte är me mamma så ere, ebba och oscar o anna :P hjaha
Senaste person du ringde: Ebba :D
Senaste person som ringde dig: Hanna :P
Vad drack du senast: Saft :P
Vill du ha barn: aa :D
Längtar du till din nästa födelsedag: JA SOM PIP!
Har rakat dina ben någon gång: hahha
Är du sugen på något nu: choklad ;D
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingen :S
Använder du hudkräm: ibland :P
Attraheras du av män med skägg: nej...
Micro-pop eller poppa själv: micropop :D
Brukar du baka: bakar just nu :P
Röstade du i det senaste valet: i skolan, jaa! haha
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: japp!
Vilken låt lyssnade du senast på: Michael jackson - heal the world :D
Har någon annan sovit i din säng inatt:  aa, leo :D mitt gossedjur!
Vad tycker du är äckligt: blod, och reningsverk :D
Har du pengar på mobilen: har abonemang :P

Vad har du på dig när du sover? hehe :P
Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) på mage :D
Hur många kuddar har du i sängen? 4 :P
Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? ibland, ibland inte :P
Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? JA DET KAN MAN VERKLIGEN SÄGA!



Postat av: Pernilla

Jag läste precis den andra bloggen =) det var ju jättebra skrivet tycker jag, hihi! :P Vilket gulligt namn dessutom! :) Men Stinalee är ju superbra så! :D

2009-10-24 @ 18:30:52
URL: http://nillevilla.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback