sjukt jobbig träning var det i alla fall!

Hejsan svejsan, mitt internet var lite segt så jag har hållt på i typ 20 minuter för att bara komma hit och skriva!haha i alla fall, det var jätte jobbig träning, värsta serien alltså! men nu ska jag snart faktiskt gå och kolla på tv! så vi hörs imorgon!
Jag kommer updratera när jag har tid! För imorgon efter skolan så ska jag hem till Linnea med Ebba, david , mika och linnea! Vi ska färga linneas hår!
Men jag updaterar när jag kommer hem!
florida - elevator

Postat av: Anne från anneliscious.

SV: Nej, inte är det This is It låten iaf, men den är unrealesed till 2009 iaf (:

2009-10-09 @ 16:37:55
URL: http://memorytokingofpop.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback