förlåt för dålig updratering!

hejhej!
kom nyss på att jag inte har bloggat lika mycket som jag brukar göra så nu är de dags att slänga in ett videoinlägg!
Idag börja dagen me spanska, klockan 8 dessutom, fick sitt o vänta på Anna med viktor, lucas, david och theodor :D Ringde Anna sen, då va hon på nån busshållsplats! haha, i alla fall, sen hade vi slöjd, sen hade vi den konstiga promenaden! Sen åt vi lunch, och vi lunch så hade Anna tvärflöjt så jag och Mika följde med upp och gjorde lite konstiga videoinlägg! Sen ringde Stella och då gick jag och träffa henne, och då blev de kramkalas!
Sen hade jag engelska och då skulle vi typ göra nån teater , haha jag och Madde alltså! Madde var sjukt bra på engelska när vi skulle spela upp inför klassen medans jag hackade o så som vanligt! haha. Sen hade vi rast och sen sista biten kolla vi på bilder från Vässarö, jag kan bara säga att jag såg typ bara 1 bra bild på mej!
Dom andra blev helt sjuka, för att man inte varit me på att dom tagit kort! I alla fall, sen sista lektionen hade vi matte ! Sen sluta vi och då träffa ja Stella lite, sen gick ja hem :D
Sen ringde Sofia och då bestämde vi att vi skulle åka till forum, vi skulle köpa lite kläder men vi hitta inget , för vi hade redan bestämt vad vi skulle köpa , men de fanns typ inte. Sen hitta Sofia världens finaste klänning och fast den va typ lite sönder och för stor. Sen träna vi, eller jag, och de var sjukt jobbigt men roligt!
Men nu blev de här lite långt!
haha hoppas ni orkar läsa de här nurå!
pusshej <3

favvo traktorn på vässarö ! <3

Postat av: VivianN'

fin blogg du har!(:

kolla in min om du vill(:

kommentera gärna ;D

2009-09-02 @ 15:12:19
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback