Imorgon har jag skolfoto !

hejhej !
Idag slutade jag ungefär vid 20 över 2, och då gick ja hem, sen försökte jag och syrran göra kokosbollar igen men de blev helt misslyckat så vi sket i det. Nu har mamma och syrran åkt iväg för att köpa lite saker :D
Idag ska jag inte heller träna, känner mej inte så perfekt. Ska ut och springa igen förmodligen!
Juste, tillbaka till rubriken, imorgon har jag skolfoto, hjälp mej! Vi ska ta 3 olika foton, en med bara klassen, en med våran paralell klass och en individuell , alltså vår klass var egentligen två klasser men sen splittrades vi och allt. I alla fall så hjälp mej, vad ska jag ha på mej? Jag funderar på min rosa tröja .. <3

Designutlottning avslutas ikväll tror jag och då kommer jag utse vinnaren!

pusshej <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback