Nu är det dags för fredags mys, om det så är det sista jag gör!

Hejhej !
Idag slutade jag klockan 14.00 men vi blev lite sena för vi fick lite mer tid för orienteringen som var sista lektionens höjdpunkt .. Efter skolan så var jag med Rasmus och Stella. Rasmus slutade klockan 13.00 så han fick vänta jätte länge på mej och Stella efter som vi sluta 10 över 2. Aja vi gick hem till mej och gjorde pannkakor och hade de kul, sen så kom Rasmus på att han skulle på match asså spela , så då åkte jag och Stella till gården samtidigt. På gården gjorde vi inget speciellt, vi låg i soffan snacka och myste och lyssna på musik!
Nu ska jag väl.. vi får se ..
aja
pusshej <3

älskade mina fina tights ! <3 hahahah


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback