Onsdag / skolfoto idaaaaaaaag !

Hejhej, kom hem ganska nyss :D
Slutade 10 över 2 idag , vi hade spanska sista lektionen, de var väl jätte kul . Jag ska typ installera nåt program sen .. aja, efter skolan drog jag och nåra till gården, där var vi och åt mellis , sen hade dom värsta rep lokalen så vi va där och öva och så :D sen kom Stella och då snacka jag lite med henne, sen snacka vi lite med david och fabian. Sen skulle mika gå, sen så satt vi bara och prata lite, o vi repa sen i replokalen :D haha, sen gick ja och stella hem :D
men nu ska jag snart ut och springa :P
pusshej <3

Postat av: tvilling <3

kan du inte lägga ut mer bilder !? :)

2009-09-09 @ 22:04:49

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback