:)

yooooooooo Maräläne hära! ;D (igen) :)

jaa... jag fick tillåtelse att blogga på amandas blogg igen! hahah, jag kanske alltid kommer att blogga här när amanda e sjuk. Vem vet? :O hahah... Men nu hade jag tänkt att berätta lite om mig själv :)

ehm... okej, Jag heter Marlene och jag är 13 år. Jag simmar som amanda gör och jag gillar att vara med kompisar, shoppa, simma såklart, vara med familjen ;) o massor av andra grejor! haha jag vet inte riktigt vad jag ska berätta... så ni får ställa frågor istället! haha om ni orkar så ;)

Men idag ska jag o Sofia hem till Ullis och träffa hennes hund valp!! haha om ni inte visste det så är jag LIVRÄDD för hundar, så vi får se hur det går :P Jag ska dit ganska snart faktiskt. Men när vi har träffat hunden o så kanske vi drar hem till amanda :D vi måste ju pigga upp henne lite för det är inte så kul att vara sjuk!

Men nu ska jag draa, puss på er! :D <333333 bye.


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback