MAAARÄÄÄLÄNE HÄRA!! :D

eeehm jo, hallå på er! :D jaaa... rubriken säger allt, Marlene här! ;D

hahah jo, jag frågade amanda om jag fick gästblogga på hennes blogg, och det fick jag! yeeeeees :D asså jag e inte så van med att blogga... därför blir det ett ganska konstigt inlägg :S men skit it! ;P

Som ni vet har amanda vart sjuk nu under en längre tid.... så vi får hoppas att hon blir bättre!! hon har fortfarande feber och mår bara inte bra... tror jag i alla fall! krya på dig baby ;)

Men hur har ni haft det i Påsk? Jag har haft det jättebra! mycket godis, haha bus med mormor, bio o tränat en massa! varje morgon faktiskt! APPLÅDER TILL MIG!!! o ikväll är det träning igen! (om ni inte visste det så simtränar jag i samma grupp som amanda) ALLA VI PÅ SIMNINGEN SAKNAR HENNE SÅ MYCKET! :)

Men nu orkar jag inte skriva mer, jag kanske gör ett till inlägg senare om jag får för amanda ;D pusss på er <333 /Marre :)


Postat av: Veronica<3

Gud vad länge hon har varit sjuk! Hare hänt nått speciellt?

Kraaam o krya på dig Manda <333333333333

2010-04-06 @ 23:45:56
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback