Helloo bloggia!

Sitter vid datorerna igen, jag och min syster bor typ har, nej jag skoja bara. Idag har vi akt in till Valetta (!) som ar Maltas huvudstad! Valdigt mycket shopping kan jag saga! Vi akte direkt nar vi vaknade, utan frukost och sa satte vi oss pa ett fik i Valetta och at frukost! Sen shoppade vi kollade marknad och sa :P Jag kopte en tub - BH en limegron, hah, ett par jeggings, ett linne, ett par skor, och lite flera saker, :P nar vi kom hem, provade vi alla vara saker och sa, och sen sa gick vi upp till takpoolen och solade och nu ar vi har! Vi ska snart ga upp och fixa oss, det ar var nast sista kvall har i MALTA :( buuuhuuuu <3 nej men aja, langtar verkligen hem till regniga sverige! Det gor jag faktiskt, langtar efter att fa borja trana igen! Aja, vet inte hur lange jag kan sitta vid datorn nat mer.. men aja, jag bloggar nog inte imorgon, ni far ha det bast! Bloggar nar jag kommer hem pa torsdag! PUSS <3333


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback