Home from school!

Tjaaa, jag tog den tidiga bussen imorse sen gick jag till Marrä och träffade henne så gick vi till skolan tillsammans, om ni inte visste det så ska marrä börja i min paralell klass! roligt va? :D I alla fall, i klassen fick vi pappet , scheman , information och sen skulle man skriva på ett papper med namn , mobilnummer och epostadress typ :P sen sluta vi vid 10 :) sååå naaajs :P då gick jag till Marrä igen och hennes kompisar och så gick vi hem och sen gick jag till bussen igen och tog bussen hem :P nu chattar jag med Marrä och vi ska snart kolla på DHW tsm, ( genom datan ) :) fett kul!
Men dagens outfit :

militär gröna jeans från Malta ( Peacocks London )
och tröja från Bikbok ;)
PÖSS <3

Postat av: marlene

SNYGGING DÄR ! :D

2010-08-24 @ 20:26:44

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback