Sickla med Mika idag!

Hejsan! Har varit med Mika i Sickla idag! Och det är as mycket rea! Så vi shoppa loss! Vi köpte ett par trosor på H&M för 10 kronor! Sen åt vi sushi och gick runt i massa affärer sen gick vi till Monki och där köpte jag ett svart linne och en kjol! för 80 kronor och kjolen kosta egentligen 250! :D nu kosta den 60! Skit bra! Sen gick vi runt och Mika tog en muffin och jag en smoothie! sen gick vi runt mera sen drog vi vid 4 kanske :P sen gick vi hem till Mika och bytte om till badkläder och drog till glasan och badade i lianerna och så :P sen kom Beata och ville bada med oss, och hon ramla i med kläderna! Så jävla kul! hahaha :P sen kom jag hem vid 7 kanske!

Imorgon ska jag vara med Wille! 1 månad sen jag träffa han, så det blir kul imorgon! <33
Sen på lördag ska jag vara med Mika och vi ska in till stan och sen till ung08 :P nej men bilder kommer senare! Puss <33



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback