JULLOV!!

ja! Idag i skolan kollade vi på musiklasserna och skolkören, dom var sjukt bra! Sen höll rektorn tal och sen sjöng lärarkören, sen gick vi till klassrummen och fick papper och sen så fick vi pepparkakor och festis och sen slutade vi xD då träffade jag, malin och siri, emelie och vi åkte hem till mig, men när bussen vi skulle ta kom så åkte bussen iväg! vi bah sprang efter men bussen dissa oss :O så vi fick åka nånstans och gå hem till mig :S vi lämnade av elise hos blecher också, sen gick vi hem till mig och drack chailatte, åt och mumsade på kakor, sen kom, danne, mika, blecher, anna och vendela och ville komma in men vi släppte inte in dom :D så då drog dom, sen kollade vi på mean girls och åt kakor, sen tog vi lite bilder och sen så drog dom, och sen tränade jag! jag var fett hungrig på träningen, men jag fick ett knäckebröd , det var SKIT gott!! I alla fall, nu har jag äntligen fått mitt simkort så nu har jag gratis sms igen! wiohooo, nej men nu ska jag dra ;) PUSS!

haha det blev inte så bra bilder idag, men jag, emelie och siri <333


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback