Konsär och fredag!

Hejsan alla!!
Nu ska jag berätta, igår, så började dagen med att vi repade igenom allt till kvällen och sen efter lunch åkte vi till aulan och repade och så.. och vi trodde att vi skulle sluta 4 men vi sluta kvart i 3 !! :O hah så jag och mika drog till bussen och åkte och shoppade! och jag köpte en fin kjol på monki för 200 kr ! har på mig den idag, och outfiten kommer senare!
i alla fall, sen åkte vi vid typ 5 hem till mika och åt och fixade oss lite, sen blev vi hämtade av hennes pappa som skjutsade oss till aulan igen, och så började allt, och vi gjorde bort oss totalt på första låten vi skulle sjunga, vi började för tidigt! ahhah i alla fall, men sen gick det faktiskt super duper bra!
Och det var kul! Sen kom jag hem och kollade på Glee och Made in sweden!

Och idag, eller nu.. har jag precis kommit hem , eller jag kom hem vid 2, med Anna. Fast hon har utv. samtal nu , så aa :D hon var här i en timme eller så, och vi åt och spelade Wii :D hahah
Men nu ska jag väl göra något roligt! här kommer dagens outfit! :D <3

usch ja ser mullig ut, fast jag är inte tjock! hha i alla fall
Vitt linne från Gina.
Kjol från Monki
Kofta från H&M tror jag :S
och strumpbyxor från nånstans!

hahah men ni får ha en super bra fredag! så bloggar jag nog senare! PUSS <3333


Postat av: Marlene

DU SER INTE ALLS MULLIG UT!!!!!! DU SER HUR SÖT SOM HELLST!!!!!!!!!!! :D pusss

2010-02-06 @ 10:49:25
Postat av: Ullis

Du är så söööt!

2010-02-12 @ 15:22:58

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback