KUNGSBERGET TOMORROW!

heeejsan! Sorry att jag inte har bloggat men som ni vet har jag varit sjuuuk :( men i alla fall, imorgon är det kungsberget som händer!! naaaajs alltså!
MÅSTE GÅ UPP KLOCKAN 05.00!!! joooobbigt! och kameran är med, nu ska jag byta batterier till kameran om jag hittar nåra! HA det suuuuuper!
PUSS <33

här är en bild på mig, och en katt som jag och Mika träffade, vi kallade den toddy - toaster! :D

Postat av: Veronica♥

Har dikt tävling på bloggen ;) De ska handla om vänskap! De får inte handla om nått djur utan om de ska handla om något så måste de handla om en eller flera personer! Jätte kul om du skulle vilja anmäla dig ;) Anmäl dig senast på torsdag! Om du vill veta mer så gå in på min blogg o sen på inlägget: Dikt tävling^^

Anmäl diiiig :D♥

Kraaam♥♥♥♥

2010-02-23 @ 16:16:06
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/
Postat av: della

läste inte texten o då trodde jag att du gav ett brev till en bäver !! HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAH ;D

2010-02-23 @ 21:13:00
URL: http://emmaochstella.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback