Mikilutten i morgon!

Hejsan!
Jo nu har jag tränat och det gick bra, körde lite lugnt eftersom jag hade ont i huvudet, men det blev ju inte så lugnt, det gick bara snabbare och snabbare.. hehe.
Aja!

Imorgon har jag typ " rast " vid 4, då ska jag och Mikilutten dra och shoppa lite! fika och ha det mys! najs va? aja, men men.. jag bloggar nog imorgon bitti, om jag orkar gå upp tidigare än 9 :D hahaha
PUSS <33

det var någon " anonym " som frågade för väldigt länge sen hur min 13 års tårta såg ut! och här har ni det :D plus rosa fina ljus som formar 13.
Det är överst, maränger, färska hallon, kola sås, och choklad sås, det var suuuuper gott tycker jag i alla fall!
sen är det vaniljkräm, grädde, tårtbottnar och mer hallon!
Där har du , för dej som undrade!
PUSS <3333


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback