Onsdag

Hejsan svejsan allihopa! :)
Idag började jag 9, det var riktigt skönt! Vi började med att ha musikprojektet med grupperna och sånt, det hade vi hela förmiddagen, sen hade vi lunch, sen matte och religion och sedan sist spanska, sen slutade jag 20 över 2. Japp, och då gick jag hem, och nu ska jag väl äta nånting och sen blir det träning, och vet ni?

Imorgon börjar jag klockan 10! UNDERBART SKÖÖÖÖNT!
fast jag slutar typ 4, då har vi en lång rast på 3 timmar, sen börjar jag kvart i 7 på kvällen igen och slutar typ vid 8, halv 9 på kvällen! men det är för konsären!

men jaja, ni får ha det riktigt super! så bloggar jag senare!
PUSS <33333

Postat av: fanniwe

naaaw soo sweet design du har ;D <3 , men grattis i efterskott gmn, ajg vet lite efter ! höhö

2010-02-03 @ 20:04:44
URL: http://faanniies.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback