11 januari , 2010

Hejsan och godkväll! Haha jag skoja! Idag har jag inte gjort så mycket, förutom skola och sånt. Asso ni ska bara gissa när jag gick och la mig igår! Typ vid 2 - halv 3! och jag gick upp typ halv 7! helt sjukt! Snacka om att jag har varit super duper trött idag alltså! Och så hade vi jätte hårt träningspass, jag lovar att jag kommer somna om typ två minuter! JAG FÅR HÅLLA ÖGONEN ÖPPNA MED TANDPETARE! aja, anna fyller år idag, woho, grattis. Imorgon börjar jag klockan 9 och slutar klockan 13, så det är riktigt najs alltså! Sen på onsdag har vi valdag, alltså vi ska gå och prova en inriktning i sjuan under en dag. Jag har inte valt nåt, för när man valde var jag på intagningsprov för idrottsklass. Men men.. det går väl bra ändå. Nu ska jag dö i soffan! :) Ni får ha det så perfekt, så väcker jag er alla imorgon klockan 06.00! nej jag skoja bara! hha, nej jag har sovmorgon imorgon! nu ska jag sooova uuuuuuut! äntligen, men ni får ha det så bra! PUSS <33


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback