Bio med Ebba idag!

Hejsan svejsan! Idag vaknade jag innan 8! för vår städerska kommer 8 så jag var tvungen att gå upp tidigare, men typ vid 8 så somna jag på soffan, sen vakna jag vid typ 10. Hehe då klädde ja på mig andra kläder, sen messa jag ebba, och då hämtade hon mig, så åkte vi och kollade på bio! Vi kollade på Alvin & Gänget 2 , den är faktiskt jätte braaa! haha ja gillar verkligen den gröna av killarna, och den gröna av tjejerna, hha så himla sööta!
I alla fall, kom ganska nyss hem från träningen! Det var jobbigt! Men jaja, ska snart hämta ben & jerry´s ! moahah så himla gööööött!

imorgon börjar skolan :( jag orkar inte! aja, men ni får ha det så bra! pussi <3

Postat av: Veronica<3

Nu ligger du på min blogg och är med i Veckans blogg :)

KRAM<3

2010-01-08 @ 12:09:30
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback