Onsdaaaaag

Shooobräääh!
Idag vaknade jag halv 8, vet ni hur skönt det var? Vanligtvis brukar jag gå hemifrån halv 8. Men jag hade ju sovmorgon, så jag började 9. Usch det var såååå skönt! i alla fall vi gick ner till bibblan o kolla o sånt, sen hade vi rast, sen hade vi engelska, sen lunch, och sen så hade vi bild, och sist spanska, men vår lärare var typ sjuk, så vi hade vikarie, imorgon är det vasaloppet, jag ska åka längdskidor, fattar ni hur dåligt det kommer gå eller?
haha, i alla fall, ja ska träna idag också, fast jag har fortfarande väääääääääääldigt ont i armen, men jag kör med platta!
Men ni får ha det så bra, så bloggar jag mer sen om jag hinner! PUSS <33



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback