Profildag!

Hejsan !
Idag hade vi profildag, eller va det nu heter, jag kallar det för det! Aja, först var vi typ i aulan och lyssnade på tal och sånt, och sen så hade jag HK, vi bakade typ hallon grottor, mina o Elise var ju verkligen lyckade! Hahah, i allafall, sen hade vi idrott, då körde vi typ, samarbetsövningar och sen körde vi boxning, och sen lacrosse och sen hade vi lunch, vi fick hamburgare, sen hade vi skiiiit lång rast, så vi gick runt lite o så, sen hade vi IT , då provade vi datorer och sånt vi kommer få i sjuan, sen hade vi svenska/bild, på bilden skulle vi rita i typ olika reflektioner och sånt, sen på svenskan skulle vi spela in en film, haha verkligen lyckat, våran film handlade om att jag och elise, skulle gå genom korridoren, så skulle filip komma och döda oss, så skulle Linnea och Oscar gå förbi och hitta oss döda, och sen hämta Oliver som dödade filip! Det blev verkligen inte lyckat! och så skulle det visas för hela klassen, och gud va det var pinsamt.. aja, sen var det slut! då kasta simon slime på mig! :O aja, sen gick ja hem, och nu har jag precis ätit , ska snart åka till träningen ;D så jag kommer att blogga mera senare när jag kommer hem!
PUSS <333

Postat av: Anne ;)

sv: :)

2010-01-13 @ 19:16:25
URL: http://anneliscious.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback