SORRY!

hejsan svejsan! Förlåt för  att jag inte bloggade nåt igår alltså! Men jag mådde faktiskt inte alls bra igår! Jag hade ont i magen och allt och orkade inte gå upp ur soffan, i alla fall jag mådde mycket bättre på kvällen, då gick vi på middag hos min gudfar! Det var super kul! Vi spelade Wii , haha det var faktiskt sjukt svårt om  jag ska säga det! Jag var inge bra på det! Sen åt vi, sen gav vi varann julklappar, jag fick ett par skit snygga leggings, och sen fick jag en ljus rosa kofta, ni vet att ljusrosa är min färg? jag tycker att jag passar jätte bra i den färgen! OCH ALLA SÄGER DET! eller itne alla .. men jaja, sen kolla jag och oscar på film, och ida och syrran spelade wii och spelade pingis :D vi kom hem vid tolv kvart över 12, så ja var super trött, och sov till typ 12 ! haha aja, snart ska jag åka till träningen! NAAAJS
 Chris brown - Crawl

hehe .. jag och evelina för typ 1 år sen, ignorera mig ! hhhah <3

Postat av: JESSICA

Bra låt=)

2010-01-03 @ 19:53:05
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: Veronica<3

Va med i Veckans blogg på min blogg ;) Du vinner ett inlägg på min blogg (jag länkar till din blogg och skriver att de e en bra blogg) och du får äran att bli veckans finaste o snyggaste o coolaste blogg<3

2010-01-03 @ 23:31:30
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback