Tisdag 5 januari!

Hejhej! Som i förra inlägget ser ni kanske att jag åkte till forum med Marre, Ullis och också Sofia! Vi hade det bääst! vi fikade, skrattade, och hade det perfekt! Sofia köpte en mössa faktiskt! haha , japp, sen vid typ halv 4 drog jag och sofia hem till mig, eller först handlade vi, sen gjorde vi enorma mackor, så åt vi dom, sen spelade vi Wii :D haha sofia är faktiskt riktigt bra på det! och det var första gången! Sen åkte vi till träningen , det var suuuuper jobbigt, vi simmade i 2 timmar, och imorgon är det träning klockan 8.00 på morgonen, jag ska nog inte komma, min pappa fyller ju år imorgon! Och marre, sofia och ullis, NEJJ ja kommer på eftermiddagen! jag missar ändå bara lite snabbfarts sträckor! Nu har jag varit nere och spelat lite Wii igen :D pappa har köpt ett nytt spel , men jag har ont i huvudet, och jag fick ont i magen nu! opppps, ska kolla på en film på 3:an som börjar nu klockan 9! den verkar faktiskt ganska bra, tror jag har sett den! imorgon kommer your´s , mine & ours ! haha den är sååååå rolig! jag måste verkligen se den!
aja puss!

BILDER FRÅN DAGEN KOMMER IMORGON!

Postat av: en arg sofia

2010-01-06 @ 10:43:47
Postat av: en arg sofia

det är inte första ¨gången som jag spelar wii!!!! jag har spelat det hos mina kusiner och massor av mer gånger hos ullis!!!!!!!!!!! dha.

2010-01-06 @ 10:46:07
Postat av: Amanda

Sofia: haha okej, take it easy, du sa ju det ? :O

2010-01-06 @ 12:43:24

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback