tisdag!

Hejsan! Idag slutade jag vid 13.00 , började ju faktiskt 9 idag! shiiit va najs alltså! Aja, första lektionen gjorde vi inget typ, läste lite och sånt. Sen på rasten var vi inne typ hela tiden, och spela kort, det finns inget att göra ute så ? aja sen hade vi matte, sen hade vi vinterpromenad och sen lunch, och sen engelska/svenska/bild! haha Aja, JAG SKA SNART LÄGGA IN DEN NYA DESIGNEN!!!! då kommer jag att få jobba länge med kodmallarna och sånt! aja lite bilder från idag!


haha jag och linnea , fin bild va? mika tog den! hahahahah <3

Mika framme, och ebba, anna och linnea bakom ;D haha snygg pose va? älskar den ! <3

här har vi då verkligen världens coolaste killar! olle, filip i rosa mössa, danne och lucas ! haha

haha linnea och mika ;D
aja nu ska jag väl äta någonting, lägga in designen och sen träna! så hare så bra alla!
och imorgon har jag profildag!

det är nåt om att man ska få prova på profiler i sjuan, najs.. slutar halv 3 -.-
aja hare bäääääst!
puss

Postat av: Anne ;)

Riktigt mysiga bilder ju :)

2010-01-13 @ 11:17:21
URL: http://anneliscious.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback