Visste ni att jag verkligen hatar svininfluensan sprutan ? :O

Hej! Sorry för dålig updatering! Men men.. idag hade vi vikarie för vår lärare vabbar. I alla fall, idag tog vi andra sprutan för svinis, och fy helvete vad det gjorde ont alltså! och hon höll sprutan inne jätte länge, om hon hade haft i den 2 sekunder till skulle jag nästan svimmat! Nu har jag super ont i armen och går runt som en stel groda!
USCH! imorgon har jag min första spanska lektion det här året! najs vaa? haha, håller på att kolla lite saker och sådant på internet :D

JAG FYLLER ÅR PÅ LÖRDAG!!!!!!
är fortfarande väldigt förkyld, har ont i halsen, huvudet, och är väldigt snuvig!  Nej nu ska jag kolla på tv eller något! Ha det så bra! PUSS <33

Postat av: becca

heej fin blogg du har :)

hur gör du din design ??

har bra :)

2010-01-18 @ 19:01:02
URL: http://becccxy.blogg.se/
Postat av: sandra pahlm

grattis i förskott :)

2010-01-18 @ 22:10:02
URL: http://pahlm.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback