glömde att berätta ^^

att igår var jag ju i forum och shoppade, jag köpte en kjol, en ny bikini, en tight klänning, en t- shirt och en kofta ! Och så skulle jag hitta solglasögon, men det gick inte så bra tills jag gick in på ZARA, jätte fina solglasögon fanns det där , men jag hade redan shoppat för 450 kr så det fick vänta .. :( och min mamma och min syster och hennes kompis åkte precis till forum för att shoppa lite saker tills imorgon, fick ett sms nyss av mamma där det stod : " nu har jag köpt solglasögonen åt dig! " älskar mamma! Dom kostade 249 det var därför jag inte köpte dom igår! ahah ;) jätte fina! Dom passar jätte bra till klänningen och kjolen jag köpte igår också! SUPER BRA!
skriver ett hejdå inlägg senare! puss xD <3

Kör på flätor idag! längesen var det ! :D

Postat av: alltidsnygga

kolla in våran blogg!

2010-07-24 @ 17:21:08
URL: http://alltidsnygga.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Du passar jätte bra i flätor jag ser typ ut som ett miss foster i det;)



saknar dig♥ puss

2010-07-31 @ 19:33:24
URL: http://skojmedhanna.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback