Underbar dag!

Hejsan! Idag träffade jag Veddan och Emzz! Mina bebisar, har saknat dom så himla mycket! Gud alltså, vi hade väääääääldigt trevligt, vi drog till glasan och bada och lekte i vattnet :P haha " lekte " aja, sen när vi solade så satte sig en geting på min rumpa, och jag bah kolla bak, då  stack den mig i fingret! :O det gjorde jätte ont! och ja bara skrek o alla kolla på mig.. hehe pinsamt!

Aja, sen åkte jag hem, bytte om och sen träffade jag Wille och vi gick hem till mig o va ute och snacka o såna saker :P hahha aja, imorgon ska jag åka och bada med, Marre, Sofia, Ullis, Wille, Hannes, Martin, Andre, Tim och Axel typ :P det kanske kommer nåra fler! Det blir säkert många bilder!

Nu ska jag kila :D puss <333

Postat av: Viveka

SV; Usch vad läskgit det låter, vad är det egentligen? :S :)

2010-07-07 @ 14:50:38
URL: http://viiveka.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback