Första gången på ganska länge som jag kan sitta framför datorn mer än 10 minuter!

Hej, verkligen tusen förlåt att jag inte har bloggat, men jag har blivit väldigt sjuk :( har varit det i ungefär 2 veckor, snart 3 :( som ni kanske kommer ihåg så sa jag att jag hade ont i halsen på sportlovet? Aa, och jag gick till skolan på måndagen efter sportlovet och allt var helt perfekt, sen gick jag hem, kolla lite på datan, kolla på tv, sen började jag känna mig snurrig, så jag gick upp och la mig i min säng, och vakna halv 6, och då hade jag feber, sen fick jag skit ont i huvudet, och det har jag haft i 2 veckor nu, skit ont i huvudet, snurrig/yr och feber, så vi åkte till sjukhuset i måndags, och jag satt där i 5 ½ timme och väntade på resultat, fick ta massa test, sänkan i fingret, sänkan i armvecket, blodtryck och massa saker, och vi fick blodresultat igår, och det var inget farligt, men dom vill att vi ska tillbaka till sjukhuset imorgon, så ..... det är mina veckor det.

+ att det här är första gången jag kan sitta framför datorn mer än 10 minuter, men nu börjar jag få ont i huvudet, så jag ska gå och lägga mej i soffan.
Puss <33

Postat av: RICHI ♥

Gör du designer? :)

2010-03-27 @ 02:23:09
URL: http://riccis.blogg.se/
Postat av: RICHI ♥

sv; åh, okej! :D

2010-03-27 @ 15:56:54
URL: http://riccis.blogg.se/
Postat av: malin- TÄVLING IGÅNG!

usch fy fan, det e hemskt att va sjuk. krya på dig!

2010-03-27 @ 22:03:52
URL: http://inteduigen.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback