Söndag!

Hej, sorry att jag inte bloggade igår! Men efter att jag hade bakat cupcakes kände jag mig så tjock så jag gick ut och sprang i en halv timme, det var riktigt najs! Och sen tänkte jag blogga efter det, men då skulle jag dusha och sen så skulle jag blogga efter det, men då skulle jag äta, så skulle jag blogga efter det, och då började melodifestivalen så jag hann inte, efter melodifestivalen kollade jag på World trade center , den var cool gjord, men så jäkla läskig! asså, det kanske ni inte tycker men jag tycker det! Jag hann se till typ där folk sprang runt helt blodiga och skrek " dom dör där inne! " usch, jag har blodfobi! Sen hann jag se dom där två poliserna som fasta under allting och den dära pistolen som avlossades av sig sjäälv och när stenarna krossade hans knä! Ussssch! Den var bra, men gud om jag hade kollat klart på den skulle jag inte kunnat sova på typ 3 dagar! Så jag kollade på Notting hill istället ;)

Nu ska jag smaka en av mina cupcakes :) PUSS <333


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback