Äntligen fredag! :D <3

Gud så skönt att det är fredag alltså!

Igår var jag med Vendela och Emzz det var en anledning till att det inte blev någon bloggning, vi solade ute på min altan och snacka och lyssna på musik, har redan fått bikini ränder , i alla fall, sen drog vi hem till vevs och då så hoppa vi lite studsmatta sen gick vi in, sen skulle Emzz dra, då gjorde jag och Vevs rulltårta! Lyckat ;) sen drog jag hem vid kvart över 6.

Idag i skolan hände det mycket, vi hade matteprov på morgonen, och det gick bra, nåra kluriga men det gick bra! Sen hade vi musik , sen SO och sist idrott ute, där vi körde friidrott!
Idag ska jag förmodligen och och köpa en present till en kompis! tyvärr har jag massa nya bilder på mobilen med NADA på datan, så hehe. bildbrist!

Bild på mej och Sofia i somras :P <3333
Puss <33


+ ATT JAG ÅKER TILL CHICAGO OM EN VECKA!!!!!!!!

Postat av: Stella

Sv; saknar dig me gumman ! ;(<333

2010-05-07 @ 17:04:33
URL: http://stellalidstrom.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback