Im HOME!

Shashaaa! ;)
Är äntligen hemma, vet ni hur lång tid det tog att åka hit ? Vi blev försenade för dom hade typ nåt fel på en dörr, och då fixa dom det, sen så var nån tvungen att kolla och godkänna det och bla bla bla! och sen när vi väl satt på planet sa kaptenen att vi skulle ta en omväg, eftersom vi inte kunde köra över grönland som då har aska över sig! Hur roligt är inte det? det tog oss 9 timmar!!!!!!!!!!!!!
Inte kul, fast ja somna på planet, jag är verkligen jetlagged just nu!
Är skit trött, men ska hålla mig vaken tills mammsen kommer hem! Jag har inte öppnat min resväska än, men jag ska försöka ta kort på vad jag köpte och sen visa för er!
Nu tror jag att jag ska sola lite faktiskt, det är ju as bra väder? :O
puss <3333333

Jag i Hancock Tower som har 96 våningar, denna bild är ifrån den 96:e våningen, jag tror att hissen som man åker upp i är en av världens snabbaste hissar, man kom upp på 96:e våningen på 25 - 30 sekunder! :O

Postat av: Vendela

Äntligen hemma <3

2010-05-18 @ 17:03:48
URL: http://vevs.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback