Ni kanske undrar...

.. varför Sofia ska amputera bort mitt ben? ( skämt åsido ) Jo så här är det! Igår efter simingen satt vi i bastun en stund och snackade och då råka jag komma till med mitt ben på kanten av en riktigt vass kant eller kanske inte komma till, jag riktigt nästan slog till det jätte hårt, värsta smällen alltså, och den kom på kulan man har ytterst på foten eller vad det kallas, och nu har jag super blåmärke, ett litet sår och suuuuuper ont! det dunkar när jag sitter still och inte gör någonting, och jag haltar! Jag har gått runt hela dagen och haltat , snacka om att jag får ont i andra foten också! hahah , därför ska Sofia amputera bort mitt ben! :)

<3 tack Sofia! Det ända jag behöver sen är väl då kryckor? :D <3333

Postat av: Veronica♥

Sv; Haha jaha xD <33

2010-05-26 @ 16:36:54
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback