Stockholms buddhism center

Hejsan :) sitter i soffan och kollar¨på Tyra bank show. Idag i skolan hände mycket saker, först hade vi EA, och då jobbade jag och Mika med SO, sen hade vi matte, då fick vi tillbaka matte provet och jag var 0,5 ifrån att få MVG! lite besviken kanske, men jag har ju varit sjuk och jag har inte gjort alla papper och uppgifter som alla andra har gjort .. så jag är ganska nöjd. Efter lunchen åkte vi in till Södermalm och gick till Stockholms buddhism center, då va det en kille som berätta massa saker och så, sen så mediterade vi, och när jag blundade så snurrade hela mitt huvu så jag kunde nästan inte blunda, sen sluta vi när vi kom hem igen :D

Jag tänkte lägga in lite bilder senare, men datorn som jag skriver på , den laggar när jag försöker lägga in bilder, och den andra datorn funkar typ inte.. så.. hehe..PUSS <33333

PLUS = IDAG SKA JAG TRÄNA FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ 3 MÅNADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback