Updatering från Arlanda

Hejsan bloggen! Nu sitter jag i loungen på Arlanda och vårat flyg går om ungefär 1 timme och 20 mintuer!
Vi har med oss dator  så ni får följa med på mitt lilla äventyr till Chicago! Flygresan tar 7 timmar och Chicago ligger 7 timmar efter Sverige så det kommer stå lite konstiga tider på inläggen ! är lite nervös, men hittills har inte askmolnet stoppat oss! jag bloggar mer från chicago ! puss <3333333

Postat av: Miranda

Varför flyger du första klass? Det är väl pissdyrt? :o

2010-05-14 @ 14:08:46
Postat av: Amanda

Miranda: Jo, det kanske är dyrt, men min pappa har såna där du vet typ SAS poäng typ :P <3

2010-05-15 @ 00:00:51
URL: http://akeii.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback