GROGGY

Hej!
Älskar ordet, jag har ingen aning varför, kanske för att vi alla var ganska groggy idag, och vi var super flummiga! Haha fett härlig dag, vi skrattade åt allting bara för att vi var trötta, vi satt vid lunchen i 50 minuter och bara skratta, sjukt härliga vänner jag har! Älskar er! Idag på idrotten hade vi handikappsidrott och det är typ till exempel om man inte har någon arm , så spela vi basket med bara en hand, spela fotboll utan att prata och lyssna, spela goalball med ögonbindel, spela volleyboll sittandes utan ben :) det var en väldigt rolig lektion faktiskt! haha :) Sen tränade jag, det kändes väl bra.. jag har haft lite ont i huvudet hela dagen, men det var en bra träning. Nu sitter jag här och har slagit in lite julklappar! Har ni köpt julklappar ännu? jag har bara köpt två stycken, men det tycker jag är okej, det är inte ens december ju!? I alla fall, festen hos malin var sjukt ul med mina brudar! härliga tjejer alltså! Vi gjorde massor med roliga saker! helt awwwweeesome!
Nej nu ska jag jobba!
puss <3
PS. SKULLE KOMMIT UPP IGÅR <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback