tvååååååååååååaaan

Hej Sverige!
Ussch, jag började 8.10 idag, jag var lite sen så jag typ sprang till skolan sista biten, fast fick skjuts av mamma så det var najs :) I alla fall, började med svenska då vi skulle läsa en väldigt konstig bok, det var typ om en kille som var på ett skepp eller något och så var det något med Guiena masken, och att han hade maskar i benen som han var tvungen att typ skära ut :S skit äckligt! Sen hade vi matte och då gick vi igenom lite saker, sen hade vi lunch, eller nej vi hade idrott då körde vi basket och lite olika lekar, sen hade vi lunch och sen hade vi NO och sen hade vi engelska och sen så slutade vi och då gick jag, linnea och siri till tvåan och det var kul :) haha jag och siri facerapa linnea as mycket, och siri facerapa mig lite, haha sen åt vi nudlar och hade det skoj med william, filip och albin haha medans linnea typ jagade sönder daniel :) lite kul! Sen drog jag till träningen och det gick bra!
I helgen är det tävling! KUL! nervöst.. :S

mika och jag i lördags <33

Postat av: Emelie

Jag älskar dej Amanda, du är för jääkla söt! <3

2010-11-13 @ 13:14:08
Postat av: Ebba ! :) <33

Hej det var länge sen vi sågs !! <333

Det vore kul att träffas någon dag <33 ?

Kolla görna min blogg, e sämst men edå och typ allt är fel stavat men aja pöss på digg

2010-11-14 @ 01:44:17
URL: http://pofl.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback