beredoooo..

typiskt mig att säga det när jag var liten, istället för att säga beredd, sa jag BEREDO? haha så kul :D i alla fall, idag var det en vanlig dag, inget speciellt har hänt idag faktiskt, efter skolan åkte jag hem tog bussen med siri, malin, emelie och alicia , och sen gick siri och malin av vid forum, då gick ULLIS på bussen, vi snacka lite om allt möjligt, im here baby <3 och sen gick hon av, och sen gick alicia av också ;) då vare bara jag och emelie kvar, vi snacka om mycket intressanta saker, haha! Sen när jag skulle gå av så stängdes dörrarna jag bah : NEJ NEEEJ ÖPPNA!!!!!! haha och emelie bara satt där och skratta åt mig, jag skratta typ hela vägen hem, fyfan va kul det var ;)
i alla fall, ikväll vare träning, vi hade special träning med Lasse, som hade simmat i landslaget, det var kul och han är inspererande ;O men nu ska jag äta nötter!
puss <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback