DATAAAA

Vi har fått våra datorer idag!!!! Aja.. idag orienterade vi i nyckelviken och då hämta vi fanny på busshållsplatsen och sen åkte vi dit, och jag och madde orienterade och vi var fett bra :D haha sen när man var klar fick man gå, och då gick vi tillbaka till skolan och bytte om och sen sprang vi till klassrummet för att få datorer, det var dom 18 första som fick datorerna innan lunch och sen dom 18 sista fick efter lunch ;P och vi fick innan! haha :D
sen höll vi på med datorerna ganska länge, sen åt vi lunch, och sen hade vi en lektion med typ övningar och sånt ;)  sen sluta vi! vid 13.00! då tog jag sällskap med Simon och Arvid till bussen och på bussen, och nu är jag hemma!

Men internet funkar inte på min data, alltså skoldatan? wiiieeerd! ska försöka fixa det :P
men ska hålla på med svar på frågestunden nu!
puss <3

saknar dig <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback