kebabtallrik

Tjenare!
Nu sitter jag i caféterian med Johan, Danne, Madde och två av hennes vänner :)
Johan och Danne äter varsin kebabtallrik, mums, har aldrig smakat kebab och vill inte göra det heller!
Haha men jag ska sitta här tills träningen börjar, alltså 5.. kommer sitta ensam.. nej men jag ska plugga, plus att madde kanske ska stanna? kanske.. :P
johan satte precis på sin data, coolt va`?
nej nu är det inga najs att skriva längre, danne tycker jag skriver skit mycket, men det är ju inte mycket alls eller hur? haha
puuuusss <3

haha linnea malin och halva jaa :D <33


Postat av: vendela

kebab är typ det bästa som finns

2010-10-09 @ 11:32:45
URL: http://vevs.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback