simning med klassen idag! OCH VÄRLDENS GREJ!!

Yepps :P hade bara 3 lektioner sen åkte vi till eriksdalsbadet och badade eller egentligen simmade vi, haha jag fick visa hur man simmade crawl.. lite kul tkr jag ;) nej men när vi gick dit så gick vi förbi ett hotell där alla " idolerna " bor! Och då såg vi Olle och Andreas, som stod typ 3 meter ifrån, haha linnea och fanny börja skrika as mycket! haha så jävla kul! Han är så jävla snygg, Olle alltså! Haha, nej men nu är jag hemma, kom hem för kanske 20 minuter sen.. hinner inte till träningen idag :( jag har ont i halsen också.. inte bra <3
Nej men nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på tv! PUSS <3

haha jag när jag var 10 år i thailand på nyår ! :D <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback